Pages

Wednesday, July 21, 2010

akhirnya

akhirnya...what day today ~ 21 Julai 2010 date .. pada 3.11 am

dia kembali padaku ~ :-) ALHAMDULILAH.ALHAMDULILAH...YA ALLAH MAHA BESAR

AKU SUka dan bersyukur...dia balik padaku..it mean ALLAH MMG TAKDIRKAN DIA UNTUKKU

DIA menyesal ~ takpelah kami berpisah sebab agama..skang bersama balik maka moga2 dua2 sama2 mantapkan iman masing2..

aku ttp pikir ini mimpi...suka bagia dalam masa yg sama.. aku taknak lalai lagi ~~

sebagai tanda tima kaseh kepada ALLAH ku lebeykan solat tahajud ku dan jua zikir harian ku..

pada yg menanti teruskanlah bersabar...ALLAH sentiasa bersama org yg sabar..

my heart say ~ saya rindu awak dari tarikh awak pergi,.,byk dah sy kumpul rindu..tapi bagaimana saya nak tunaikan daripada awak ~~~~

No comments:

Post a Comment