Pages

Tuesday, July 13, 2010

MY otak telah di CUCI

malam tadi ku ketemu sama sahabat baik ku cik nurul ~ sedap siak kena maki malam tadi..mmg kena kaw2 nyer...agk2 dekat 40 kali kot aku kena sembur perkataan bongok.dogol..bodoh mmg wajib lah ~ last2 i tak dapat tahan diri..terus berjujuran my mutiara..dan dayah warning it last ok that see i crying..pasni dia tak mahu aku terlalu JUJUR atau terlalu NAIF dalam kehidupan ini..

Sifat aku yg mudah mempercayai orang adalah kelemahan terbesar aku dalam idup aku pada pandangan beliau..urmmmmmmmm..betul ke>> my be ye.. semudah tuh je aku caya janji manis lelaki itu..semudah itu aku izinkan dia memasuki dunia ku..

Word paling kejam dayah ~ nita kalu ko duk kat KL mesti kau dah kena rogol ko taw...tak mcm siak nyer stement dia..abes ko tiap kali lelaki rayu janji ko sikit ko dah cair..cuba ko jual mahal sikit?..cuba jangan naif sgt..

aku diam je ~ kalu melawan tegakkan diri sndiri mesti kena lagi teruk.. tapi jauh dalam sudut hati aku berbisik... WAKLU ~ aku semurah itu..ko igt aku suka-suka ke tima org ~ mase aku tima dia tuh aku dah wat screning ah..dah dia lulus..dia mmg telah menawan hati ku..urmmmm tapi betul cakap dayah..aku terlalu percaya kemudiaan setelah bersama dia aku hanya mahu idup di dalam kempopong aku sendiri dlm duniaku sendiri..aku hiraukan sume org..aku block sapa mahu berkawan dgn aku..
SALAH ke bila aku mengamalkan KESETIAAN dalam sesuatu hubungan??...
aku ke yg salah ni wey??..jadi pasni tak leh nak PERCAYA MANUSIA LAH?? TAK LEH SETIA LAH ~~ AMALKAN SIKAP TAK PERCAYA KAN MANUSIA LAH??>.

n the last word si naim mention put your truts in ALLAH ~! abes pada MANUSIA>> meka sume penipu ke??...

Dalam sudut hati ku ~~~ COMPIUS !!!!!!!

No comments:

Post a Comment