Pages

Wednesday, July 21, 2010

couple sebelum kawen ~ part 2

couple sebelum kawen ~

kami dah bersama kembali ~ weeeee .. suka2..bagia..syukur..tapi adakah ini selamanya??...

hati i berdetik i takut jika ini ujian buat diri i..adakah i akan lalai lagi dengan kehadirannya kembali..atau dia akn pergi lagi?..i mula ragu2..lama i pikir akhirnya i buat keputusan..

dari tarikh dia pergi i selalu berdoa,malah berdoa,berdoa dan berdoa padaNYA,jika benar dia untuk i kembali kan dia pada i..i diam,i saba,i tgk takdir mainkan peranan..akhrnya ALLAH memang kembalikan dia pada i..jadi kalu i tolak dia maknanya i tak hargai apa y ALLAH dah berikan kat i..

i tima dia dengan tapi i ttp ade benda sikit kena murnikan dalam hubungan kami ini~

i tak boleh tolak dia..i sayang dia..dan i yakin i syg dia bukan sebab nafsu bukan sebab rupa paras dia bukan sebab duit dia..tapi sebab apa... biarlah rahsia..

LAgipun cinta kami unik...apa yg uniknye??...

Dia jauh beribu batu dari i ~ kami tak penah berjumpa,,,tapi takdir temukan kami secara tiba2..
maka ada perbezaan hubungan kami dgn couple yg belum kawen yg sedia ada yg biasa anda lihat lepak2 peluk2 kat shoping complex hujung minggu..

tapi kami jumpa pun tak penah ~ hanya jumpa dia syper sahaja..

maka kat sini i nak senaraikan PERBEZAAN DAN KEUNIKAN hubungan saya dan si dia ~

1. nafsu ~ nafsu mesti ada dalam satu2 hubungan, mmg i tak nafikan,,rasa rindu syg...cinta..tapi kalu kita wanita soleha,jagalah penampilan..tutuplah aurat..pasti dapat mengekang nafsu..lelaki kan pantang..sebab nafsu dia ke arah itu...yg manis nye hubungan saya dan dia..tiap kali kami syper...dia akn minta saya pkai tudung..baju yg menutup aurat...dia penah minta saya buka tudung.nak tgk rambut katanya..tapi nasib baik iman saya kuatkan..saya sekolahkan dia balek..aurat ttp aurat syg..hanya suami je yg berhak..awak baru jadi bakal suami saya...nak tahu apa reaksi dia...dia relaks je...dia cakap saje nak test saya...Alhamdulilah saya tak mudah goyah...(sebab nape saya syg dia)..dia bukan memandang saya dengan nafsunya...saya cinta dia sekali~

2.dorongan ~ bila berdua kita akan ase lebey baik..alah takpun cuba samakan kalu kita idup sorang2 takde kawan..sama gak..cuma kawan ni spesial sikit...so.bila bersama kami mendorong each other untuk buat kebaikan..suh gi solat..sama2 puasa..sama2 dengar mengaji AL-quran..seyes..saya rindu suara bacaan Al-quran dia..dan dia selalu goda saya suh pkai stokin tangan...benda yg saya liat sikit nak aplikasikan... hehehe... tapi lama2 lembut hati..suka dah pkai stokin tangan ~ saya cinta dia dua kali

3.duit ~ sebabkan hubungan kami ini jarak jauh jadik tak perlu pikir nak jumpa,dating,pegang2 tangan...tgk wayang sume...kami pun jarang atau tak penah guna nfon..berhubung guna fb dan syper sahaja...maka kos bulanan yg kena kuarkan adalah RM60 duit stremxz...berbaloi tak??..kami boleh berchenta kat sype berjam2 lamanye..ok ini kena ubah sebab kalu gayut lama2 dah buang masa..(akan dimurnikan)...saya cinta dia ketiga kali

4.bahagia ~ saya tahu dia ade untuk didik dan bimbing saya ke jalan ALLAH..ye saya yakin..
moga hubungan ini tak ternoda dgn nafsu..saya cinta dia keempat kali...

Doakanlah kami bersatu atas nama agama..saya yg selalu tgu dia...
sabar itu mmg pahit..akhirnya manis sudah ..

my heart say ~ saya benar2 cinta sama kamu

No comments:

Post a Comment