Pages

Thursday, July 15, 2010

selamat tinggal fesbuk ~

hari ini berlalu dengan panjang sekali..penat dan sgt letih..tapi di akhir waktu ttp ku sujud syukur di atas kurniaan dan kemudahan yg diberikan ALLAH untuk ku..

akhirnya aku mengambil keputusan nekad untuk meninggalkan arena fb ku..yg selama ini setia menemani suka duka ku..

keputusan ini di ambil sebagai langkah mengawal nafsuku untuk menghantar msj tak guna kepada si dia..hati ku berkata cukuplah,,,telah nyata dia tidak mahukan kau lagi..
usah ditunggu org yg tak sudi..lepaskan..maafkan dan biarkan dia berlalu pergi...

aku berputus asa?berhenti berharap?..OHHHHH..tidak..aku tidak penah berputus asa..aku maseh ada ALLAH tempatku untuk berharap..dan DOA adalah senjata ku..

selagi aku bernafas aku taknak berhenti berharap..kepada ALLAH ku sandarkan harapan untuk bersama dgn dia..mungkin bukan skang..tapi satu hari nanti yang aku sendiri tak pasti bila............

hati berbisik ~ dengan yakin..inilah yg aku mahukan

No comments:

Post a Comment