Pages

Friday, July 16, 2010

Pokok payung







Lihat keindahan pokok payung ni. Pokok payung ni berada di Pulau Socotra. Pulau ni memang sungguh unik dan indah sekali. Tiada pencemaran langsung. Kalau dapat bercuti di Pulau ni memang lega kepala yang berserabut melihat keindahan alam ciptaan Allah SWT. Subhanallah.

Kalau kita melawat tempat orang kita akan lihat bentuk mukabumi, tumbuhan yang berbeza dari negeri kita sendiri. Melihat pemandangan dapat menginsafkan kita betapa agungnya ciptaan Allah, yang tidak terfikir dek minda kita yang memangnya serba kekurangan ni.

Pulau Socotra dari negara Yaman berada di Lautan Hindi bersempadan dengan benua Afrika dan Benua Arab. penduduknya berkomunikasi dalam bahasa Arab dan agama majoriti penduduknya ialah beragama Islam. Allahuakbar!


kenapa bold bahagian YAMAN tuh..hehehe..sebab kat tempat keje i ade student international from YAMAN...apa kata try ushar n nanti kalu sangkut leh hajak honeymoon kat sini..urmmmm tapi nanti kena tinggalkan mesia...lagipun dah janji nak honeymoon kt pulau jeju KOREA...

tapi tetap kagum..ciptaan ALLAH SWT..amazing

No comments:

Post a Comment