Pages

Tuesday, July 13, 2010

SENARAI KESYUKURAN SAYA

1. Saya bersyukur saya dilahirkan dalam keluarga yg sempurna dan maseh miliki kedua ibubapa .
2. Saya bersyukur miliki 4 org abg yg sgt loving walaupun meka tak penah nak show off pada saya.
3. Saya bersyukur saya ade seorang kucing yg kampong dan menjadi pujaan dalam taman kediaman saya.
4. Saya bersyukur dengan kewujudan internet di rumah yg membenarkan saya bertenet tak kira di mane dalam kawasan rumah.
5. Saya bersyukur saya sehat walafiat
6. Saya bersyukur saya dikurniakan keberaniaan memandu keta..
7. Saya bersyukur ALLAH kasik saya otak yg mudah untuk saya hafal sume jadual bos saya.
8. Saya bersyukur saya lulus diploma dengan 3.50 cpga ke atas walaupun saya main2 time blajar.
9. Saya bersyukur sikap saya yg biasanye last minute tapi takpenah mendatangkan masalah kepada org lain.
10. Saya bersyukur saya penah jadi PA timbalan pendaftar kanan pejabat naib canselor yg menyebabkan saya lebey terkenal..
11. Saya bersyukur saya dapat keja balik dekat dirahsiakn bagi tujuan keselamatan walaupun terpaksa benti akibat sakit misteri
12. Saya bersyukur time saya sakit ramai risaukan saya..baru saya tahu saya disayangi ramai
13. Saya bersyukur saya maseh dara
14. Saya bersyukur saya maseh islam
15. Saya bersyukur saya sentiasa diberikan kesedaran idup ini hanya sementara
16. Saya bersyukur kewujudan nurul hidayah kerana mampu buat saya ketawa di saat saya lupa cara untuk ketawa.
17. Saya bersyukur saya tak penah kenal erti putus asa dalam idup ini.
18. Saya bersyukur walaupun takde kakak pompuan saya ramai kakak angkat yg sangat tulus menyayangi saya.
19. Saya bersyukur saya tak penah menyimpan perasaan dengan mana-mana bos yg penah saya berkeja dgn dia..melainkan cik esa..saya yg adore dia..wakakakahaha..
20. Saya bersyukur semarah-mrah saya saya tak penah terpikir untuk santau org yg saya tak suka.
21. Saya bersyukur saya hanya insan biasa dan bukan artis yg sentiasa menjadi intipan para wartawan.
22. Saya sangat bersyukur ALLAH takdir DIA buat saya kerana menyedarkan kepentingan ttg aurat.tapi mungkin belum masenya hati saya benar2 ingin berubah.
23. Saya bersyukur ALLAH makbulkan doa saya untuk ada pakwe mase weding abg saya..SEYES yg ini syukur gile.
24. Saya bersyukur saya sudah semakin normal.
25. Saya bersyukur saya maseh tahu bersyukur.
26. Saya bersyukur ALLAH selalu mudahkan perjalanan idup saya.
27. Saya bersyukur kenakalan saya mampu buat semua selesa dengan saya
28. Saya bersyukur miliki gigi memudahkan proses untuk makan,
29. Saya bersyukur saya bukan anak org kaya yg perlukan security untuk kawal pergerakan saya.
30. Saya bersyukur sgt2 bila ALLAH takdirkan Azri Naim untuk saya,untuk membimbing saya walaupun hanya seketika.tapi sgt berbekas dalam ruang hati saya.
31. Saya bersyukur di kelilingi sahabat handai yg sangat hebat.

Andaikata saya diuji dan salah satu dari nikmat di atas ditarik dari saya, saya bersyukur saya masih boleh kata, atleast saya masih ada 31 perkara untuk disyukuri. Kongsi kesyukuran anda kerana kesyukuran anda mampu jadi inspirasi untuk orang lain. So, apa yang anda syukuri?..buat masa sekarang satu nikmat yg ALLAH kasik pinjam ini telah di amek balik iaitu no 30. walaupun saya tak rela,,tapi saya ttp kena bja redha kan kehilangan nikmat itu..moga suatu hari keredhaan saya ini ALLAH akan gantikan yg lebey baik dari yg dia kasik pinjam itu..walaupun jauh di hujung doa-doa saya, saya hanya mahukan dia..walaupun tahu dia tak sudi dengan saya..

No comments:

Post a Comment