Pages

Friday, July 16, 2010

deary dairies

malam dah melabuhkan tirainya..tapi aku baru setat untuk kasik mase untuk diri ku sendiri...urmmm hidup ini tanggungjawab yg dipikul harus dilaksanakan..lagipun aku hidup di dunia ini bukan keseorangan..

urmmm...hari ini aku gi berurut badan ku...amat letih sejak akhir2 ini..ada tanda bengkak di ubun2 ku..sangat sakit bila hendak sujud..masuk ini..dah dua kali benjolan ini ada..malam plak aku dah setat mimpi benda yg merepek2...urmmm adakah penyakit misteri akn datang lagi?..

tulah yg aku nak catit kat sini..setat permulaan dia..nanti senang kemudiaan hari..
nextwek kalu makin teruk terpaksa lah aku jumpa dokter perubatan moden serta dokter perubatan tradisional...

hati ku berbisik ~ jin dan manusia berbeza dunia..mana bisa bersatu..tidakkah kau fahami wahai jin..

No comments:

Post a Comment