Pages

Tuesday, July 13, 2010

sebab mengapa kewujudan belog ini.

saya menulis belog ini bukan kerana nak cari duit nama femes atau untuk ushar seseorang.saya menulis kerana saya igin lari daripada fb.fb sgt memberi kenangan yg manes..manes yg akhirnya akn meracuni saya.so dengan meluahkan di belog saya lebey tenteram.mmg lah saya byk dapat dairi tapi nak tulis pakai tangan penat lo..menaip lebey pantas ok..witout see the keyboard..nama pun dah PA kan..takkan note keyboard tak hafal lagi.

sebenarnya saya ade belog lain..tapi dah lama tak on..tu belog lama saya..time tercipta belog tuh pun time my 1st ex buat hal.tapi mase tuh saya buta maseh kasik peluang lagi.ati ku ini sgt baek kot,dah terang2 aku leh tinggalkan ko time ko eksiden kat highway kulai tuh.tapi mase tuh pun ko maseh tak nampak lagi bongok kesangupan aku terima ko balek,cam haram ah lelaki tuh..ok saya marah..

belog yg baru ini tercipta saat saya mengalami kejadiaan yg kedua..sama tapi situasi berbeza ok..dia tinggalkan saya bukan sebab curang..(tak sure sgt pasal ini) sebab dia hanya dia..tapi if satu hari nanti dia jelaskan keadaan sebenar nape dia pilih jalan ni..jgn harap i nak caya sebab manusia tak leh dipercayai..itu yg aku pelajari..

dia mmg ade blog..tapi aku jarang nak view belog dia takut tangan gatal ko nak follow belog dia nak koment ke apa ke..biarlah aku mcam dah mati kot dalam idup dia..
AHA aku dah mati dlm kehidupan dia..tapi dia tak penah mati dalam kehidupan aku..bukan aku harap dia tapi..bila tgk pompuan pakai tudung labuh aku pasti terkenang dia,,dalam hati berkata akan ke aku begini satu hari nanti,,biasa lah setan jawab tak yah kot nak tutup labuh2 longgar..bise2 je sudah nita..aku diam je..entahlah..mungkin ke aku begitu satu hari nanti??>>..biarlah masa tentukan

No comments:

Post a Comment