Pages

Tuesday, July 20, 2010

ada apa dengan cinta nya

dia ada hari ini, saya bangun dengan penuh norma-norma kegembiraan... menyelubungi diri..masalah lain yg ada saya abaikan..kerana yakin ALLAH akan bantu tuk atasi sume itu..ALLAH tolonglah saya ~

tahu kah mengapa ttp gembira biarpun masalah ada~~ kerana solat tahajud itu penenang jiwa di tambah dengan ion2 kaseh pengharapan dari si dia..walaupun sebenarnya tak ada apa sgt pun~
tapi kerana dia ada dekat saya ~ kan semalam dah kata dia dah add fb saya..

tulah nak sher berkat kuasa hebatnya doa ~ sejak tarikh dia pergi sambil diam membisu seribu bahasa , saya tak penah berhenti berdoa, berdoa padaNYA.. kembalikan dia pada saya..walaupun bukan seperti kekasih cukuplah sebagai teman..

AKhirnya semalam termakbul doa saya ~ ase nye ade dekat 50x saya view profil dia..saya rindu dia..saya rindu dia..dan dia tak yah nak tipu..dia rindu saya jugak walaupun dia tak bagitahu..dan sebenarnya kami saling membataskan pergaulan kami..kerana kami berdua tahu batasan kami..

Kat sini dapat di lihat kuasa the power of love itu sgt hebat ~ bagaimana mampu menruntuhkan tinggi ego dalam diri yg lebur di tawarkan dengan kata kemaafan.. saya terlalu lembut untuk menolak kehadirannya dalam hidup saya..takpenah sebegini ini saya berani bertawakal dalam perjudian hidup ini~~ ada apa dengannya yg mampu buat saya keputusan nekad dan mengubah sapa diri ini sebelum mengenalinya~..kami tak penah bertemu,kami hanya syper,kami baru bersama sebulan tapi itu bukan alasan untuk tak istiharkan cinta kami cinta sejati..apa yg pasti kami berdua saling berkorban untuk pastikan cinta kami cinta suci ~~ unik tak cinta kami... weeeee ~~

Mesej dia anyoing sungguh~ seolah2 saya ni takde makna langsung kat dia..tapi lama saya pikir..setan kan suka menghasut..hasut saya minta yg lebey2 daripada dia..mujor lah hati ini semakin teguh imamnya...saya berdoa kami berdua terpelihara daripada hasutan setan yg terkutuk...

walaupun dia hanya add fb,kami takde chat..sedey...tapi saya ase bgia..tulah kat sini dapat nilai kesyukuran saya dengan apa yg ALLAH dah kasik ~ saya sygkan dia..sungguh saya yakin saya sayangkan diri....walaupun sebenarnya dia tak memberi sebarang janji..nampak heartless tapi saya kenal hati budinya..saya tahu hati nya..saya yakin cintanya..

Dan doa dan pengharapan itu tidak penah berhenti untuk bersama dengan nya tanpa ada sebarang batasan antara kami ~

my heart say ~ ada apa dengan nya smpai kau jadi sebegini ~

No comments:

Post a Comment