Pages

Tuesday, July 13, 2010

muncung bibir mode kembali

sekarang tgk keseorangan di opiz sume takde tunaikan tanggungjawab masing2.
urmmm...tapi i dah setle kan keje i ok..dah order mamam untuk meting..dah kuarkan surat meting..dah kemas kan bilik bos.tinggal tunggu kehadiran bos je untuk sains..

apa nak buat nih erk?..

hari ini mode nak layan lagu nasyid..musik yg slow memuji nama ALLAH..menenangkan..tapi sedetik tercuit gak hati ini tentang dia ~ ye dia BUDAK tuh,
dah setat kira dah 24 jam lebey tak on fb tak tgk fb dia..

selalu berdoa dalam hati YA ALLAH tolong kuatkan hatiku seperti mana KAU kuatkan hatinya untuk melupakan aku ~ AMIN..

hati tertarik-tarik nak msj fb dia..nak wish salam ke tanya kabar ke wish gd luck ke..tapi pikir secara waraskan better i kasik salam kat dinding .. sama je seperti msj pada dia..akhirnya aku sendiri berharap.. part yg paling teruk nak dilalui adalah time tgh malam bangun tercari-cari dia ok.. tgk dia tak ade.. SEYES MANTEL DOL..

kenapa lah aku cayakan dia? smapai skng aku maseh terpikir lemahnya aku kan...
aku setat nak benci dia..tapi takde satu sifat dia yg ade untuk aku bencikan dia..
kemudiaan aku tgk blog dia ade cakap perempuan yg baik adalah untuk lelaki yg baik..

MUNGKIN ~ DALAM PERKARA INI

aku bukan perempuan yg baik untuk dia..aku tak sesempurna wanita soleha anggun sopan ayu..aku hnya aku yg hanya mengikut apa yg aku suka..tapi takdelah sampai nak langgar syariat islam...

SYARIAT ISLAM EH?

aku terhingat someting syariat islam menghalang bercinta sebelum kawen..abes cinta tuh DOSA ke?cinta kat ibubapa tuh DOSA ke? cinta kat kawan2 tuh DOSA ke? sma jgk kamu telah mencurangi CINTA PADA NYA ~~.. alasan sebab nafsu?tak leh nak kawal nafsu tapi kenapa aku kena jadik mangsa keadaan. dulu pun sama sebab i tak nak layan kehendak nafsu dia dia gi cari pelacur n salahkan i?? bila tnye kawan baik dia kenapa MUSIBAT ini berubah erk..kawan dia boleh cakap kalu dia nak apa2 bagi je..jgn tak bagi.. what the mean??.duit i kasik kaseh sayang i kasik perhatian i kasik..abes tak cukup apa lagi nak badan i ke????.....BARU KAU NAK SETIA KE LELAKI??..
sume sebab nafsu sebab tuh masa aku ilang cinta yg first dulu..aku bersyukur ase ALLAH sygkan aku dan sebab nak pelihara aku...ALLAMDULILAH..

TAPI KEHILANGAN KALI KEDUA ini aku asekan sgt2 teraniya...dan sebab nya sebab NAFSU lagi...aku salah ke...YA ALLAH nape naseb perjalanan ku begini..aku merungut ke ni?..tak bukan merungut tapi memikirkan salah aku ke?...

AKu dah berhenti berharap pada budak tuh..kalu betulah dia beriman n sempurna di padangan mata aku sebelum ni...NAPE KEJAM DAN TAK DE PERASAAN MENGHUKUM AKU??..

JADI MENGAPA AKU HARUS NAK KECIWA NAK MENAGES CAM MATI LAKI ~

TABAH OK nita...tak semestinya kau tgk lembut,suci alim,tuh MULIA ~~~~ trust diri kau sendiri..dua lelaki yg kau dah jumpa adalah sama..

HIPOKRIT SEMATA-MATA ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~GET AWAY LAH

No comments:

Post a Comment