Pages

Monday, July 12, 2010

PA ku kembali ke gangang

weeee...ALLAH mmg terbaek lah..mmg sgt adil..my besfren pulang..ke kampung..she call in suara yg cam ella~told me that the is broken...??...urmm keadaan kami sama..ngapa nih..baru nak meluahkan apa yg terkandung dalam lubuk hati ini kepada dia..tapi nasib kami super lak..tapi dalam kejadian ini aku ase aku dah kuat sikit kot.sume berkat blog ini kot..

kat sini aku bebas luahkan apa yg aku ase...kalu post stetus kat fb satu mesia tahu kot aku tgh patah hati...aku tahu kawan-kawan rapat aku bukan akan gelakkan aku walaupun komen yg diorang kasik kompen cam hawau..tapi kat chat..sibuk je nak care semacam..hehhe..timeceh kawan baik..

tapi aku takmahuterus jadi anak manja..seyes aku dah 24 tahun..takkan aku tak matang lagi nak hadapi sume ini..lebey teruk dari ini aku penah diuji satu ketika dulu..

so tiap kali aku ase down..aku kenangkan bagaimana aku terlantar sakit then kena lepaskan my perkerjaan,,kecurangan parasit itu..taknak lah gila kental aku hadapi sume itu..so setakat kena tinggal camni..alah..simple jer kot keadaanyer,,,

SIMPLE??..

simple lah sgtkan.. i penah dgr kita boleh jatuh cinta dgn sekali padangan tapi seribu tahun pun kita belum boleh melupakan cinta itu..urmmmmm..my be is rite ok..

sama dgn keadaan aku..

ok..dah stop it write about org yg taknak kau lagi nita..

deep inside in my heart..~ adakah satu kepastian mmg dia tidak mahu aku lagi??...

ok terlupa nak citer pasal my PA ini..dia adalah kawan baek yg dah kenal dekat sepuloh tahun..dia org pertama yg i citekan pasal DIA..urmm sgt bertuah tahu ko dayah..sume org tercarik2 sapa dia..tapi aku senang2 citer kan kat ko..urrmmm..
besnya time aku cite yg DIA already muda dari i dgn senyum kambeng she suport me..dan pray the bes for me..

but rite how should i tell her about my fell..about my pine..

PA ku ini sgt garang..dah tak membenarkan sesiapa membuli aku..adakah dia akn marah budak itu..jgn..jgn..bukan salah budak itu tapi takdir cintaku mmg begini..so kena persiapkan diri berlakon malam ini yg diri i ok2 je..so setat ko senyum skang ..tak masal kena maki dgn dayah..ayat biasa dia time mrh aku 'TULAH KO NAIF SGT LURUS MCM TIMBANG AIR'SENANG SGT KASIHAN KAT ORG'...dan pastinya klu i kena marah i akan nages..gembing..ayat dia pujuk aku..ko terlalu baik untuk disakitilah sahabat ku shayang ~~~ i love u dayah..sgt memahamiku ~ penship forever

No comments:

Post a Comment