Pages

Wednesday, March 2, 2011

dia rindukan arwah suami dia

menaip sambil hujan dan perasaan hiba

si suami telah meninggalkan dunia ini secara tiba-tiba
sadis saat itu umat islam sedang dalam 8 hari lagi mahu menyambut aidilfitri
dan saat si suami menghembuskan nafas terakhir nya adalah di pangkuan isterinya.............
..............................

kejadian itu 31 Ogos 2010

dan hingga kini isteri nya masih merindui arwah suaminya...
it hurts sangat2

sebab aku pernah terjebak merindui seseorang yang hanya pergi sementara
aku boleh paham perasaan merindu seseorang itu

setiap saat aku menanti dia
menunggu dia
jika aku on ym..on skyper..
adalah matlamatnya adalah menunggu dia
setiap hari aku tunggu tanpa jemu
ada kala aku bosan..apa sebenarnya yang aku tunggu
aku pun tak tahu
tapi aku tetap menunggu dan merindui dia

kadang aku berdoa sehingga berjujuran air mata
aku bagitahu pada ALLAH YA,ALLAH aku rindukan dia
kadang Alhamdulilah dia mesej jgk
walaupun hanya ucap salam
aku dah bersyukur sangat

tapi bayangkan dia..sang isteri itu
merindui arwah suaminya
mana mungkin arwah suaminya akan kembali
mungkin lagi pedih rindu yang sang isteri itu tanggung berbanding aku

moral of story ~ kalau kita rasa kita dah cukup derita or terseksa...percayalah ada orang lain yang lebih menderita daripada kita

ALLAH tak akan ujia ujian yang hambaNYA tak mampu untuk pikul..kalau kita di duga..percaya ALLAH dah tahu kita boleh hadapi ujian itu..

tapi sayang...
aku telah keluar dari zon gelap merindui itu
aku bukan bosan..
cuma aku nak teruskan perjalanan aku yang telah lama terhenti

buat aku yang selalu aku tunggu

Maafkan..aku telah berlalu..seperti kemahuan kamu..

No comments:

Post a Comment