Pages

Wednesday, March 2, 2011

selamat tinggal dunia

kalaulah kita bisa memilih itu
mahu kamu semua meninggalkan dunia ini
dunia yang penuh tipu daya
dunia yang penuh dengan undang2
dunia yang penuh dengan........................

tapi sudah cukup ke bekalan ku kesana
hingga nanti aku berjumpa yang MAHA SATU
layakkah cinta ku yang penuh debu ini
untuk ku persembahankan

gaya penulisan yang berbau putus asa

aku mula bosan dengan dunia ini
hidup di tengah ibukota
hiruk pikuk tikam tujahan pangkat darjat jadi taruhan
aku lemas

aku rindukan dunia ku dahulu
ye..walaupun sunyi..di pendalaman kekampungan tapi aku sudah cukup sempurna
aku rindu
tiap saat aku rindu

tapi aku gagahkan juga
ini ujian ku
aku perlukan kekuatan
mohon ALLAH kasihan aku dan kirimkan aku dan kamu kekuatan

jika hidup ini kita bisa memilih
kita pasti rasa segala pilihan kita adalah terbaik
tapi sebenarnya apa yang ALLAH takdirkan itulah yang terbaik
kini aku mengatur langkah mengikut arahan alam tentang takdirku
ALLAH lindungi aku dari putus asa..............

dan ingin selalu aku pergi meninggalkan dunia ini tanpa bercadang mahu kembali
dan aku yakin seperti biasa tiada sesiapa akan peduli mengenai ketiadaanku...

;-(

No comments:

Post a Comment