Pages

Friday, July 23, 2010

cinta,bercinta dan putus cinta

akhirnya secara rasmi saya telah berpisah dgn dia..satu perasaan yg sgt tenang mula merajai hati ini..setelah sekian lama berhempas pulas mempertahankan hubungan itu yg sangat saya angap bernilai tinggi rupanya hanya indah khabar daripada hakikat sebenar..

sudah ~ yg nak pergi biarlah pergi..kita yg hidup ini kena teruskan kehidupan..

saya?..meratapi..ermmm tak sgt sebab..petang tadi putus je..akak angkat saya terus hajak saya gi KL shoping..saya cakap takde duit ah kak..dia cakap takpe dia banja..urmm tadi petang saya sedikit berserabut..lagipun saya mahu bersendirian saya mahu terkurung dalam istana kecik saya ini..saya mahu membuat sedikit perubahan..membersihkan segala kenangan ttg nye..

putus cinta>saya ase saya tak putus cinta..saya maseh ade lagi cinta ibubapa yg membawa saya ke syurga serta cinta sahabat taulan yg mencipta bagia..harus lagi saya merungut..............

itu belum lagi cinta ke ALLAH..cinta yg paling agung..buatla seberapa byk kesilapan tapi dia maseh ttp menerima taubat hambanya..perlu ke saya menyesali takdirnya??

kehilangan budak itu yg saya anggapkan cinta sejati saya............urmmmm hampeh...
kini saya dah kuat dah..ALLAH dah putuskan asa saya untuk mencari jawapan sume ini berlaku..biarlah andai satu masa budak tuh terangkan keadaan sebenarnya or kembali semula......

YE SAYA MAAFKAN KAMU WALAUPUN KAMU TIDAK PERNAH MENAGIH KEMAAFAN ITU..

TAPI UNTUK MEMPERCAYAI KAMU KEMBALI..

MAAFKAN..sudah terlewat..

hati ~ setat plan rancang idup dan indah dan warnai dunia ini dengan senyuman kerana kawan baik saya kata saya lawa,ade kete,ade kerjaya,pasti ade yg terbaek buat saya insted budak hingusan berhati kejam itu,,,,langsung tak peduli tahap kedemanan saya ini,,,alhamdulilah demam biasa...syukur padamu ku di berimasa lagi untuk mengumpul matawang pahala

No comments:

Post a Comment