Pages

Thursday, February 24, 2011

maafkan

salam
maafkan jika saudara/saudari membaca post sengal saya sebelum ini
tentang rumit gila..kelakar pun ada.. (boleh tak ajar camne nak link kan)


di post ini saya stori pasal pertemuan kembali dengan admire saya sekolah rendah..
urmmmmm..............
saya??...
uhu
aku rasa ini adalah ujian buat aku
dulu aku terlibat dalam pertubuhan single mingle dan polisi kami kami tidak akan rampas hak orang lain..
dua kawan aku dah tersungkur bila mana tegar memilih untuk merampas yang bukan hak mereka..
rujuk post terdahulu..........

dan semalam aku rasa bersalah
aku tertarik dengan dia sebab dia kacak berbanding dulu masa zaman sekolah
apa ada pada rupa??

aku tak nak terlibat benda2 yang rumit ini
last aku remove dia dari friend list
lantak lah ko nak cakap aku sumbunk ke apa
aku takut gile..
dia dah kawen dan bini dia lak jauh.
so mereka jumpa wekend je
bini dia lagi tua daripada dia

maafkanlah kalau post sebelum ini
aku seperti hilang pedoman
lantas korang sume mesti menilai aku ni perempuan jahat...

aku tak kisah korang nak pikir apa
kita ni manusia biasa...
tak lepas daripada buat salah
atau salah pilih jalan
selalu korang puji aku nyer entry best,ler.

sebenarnya aku tidak sesempurna mana
aku pinjam ehsan daripada ALLAH je
aku tak nk hipokrit bila korang baca blog aku
korang akan assume aku terlalu suci daripda dosa2

tak........tak.......tak

aku manusia biasa
aku menyesal bila mana aku biarkan nafsu menguasi aku

dan alhamdulilah
aku semakin dah rasa tak bersalah bila aku mula pandai ingore atau pasang block pada lelaki yang cuba nak menghampiri aku

ohsungguhpun aku ingin menikah tapi tak akan aku nak rampas yang bukan hak aku kemudian aku bangga istiharkan oh aku bahagia......

it no my ways..........jgn rebut2

Allah dah tetapkan bahagian kita..InsyALLAH

maafkan aku,sebab aku tak sesempurna mana........

so hidup ini kembali sepi sunyi kembali...........tapi best..

No comments:

Post a Comment