Pages

Tuesday, February 22, 2011

the world is unfair. But you have to accept it.

tak adil
tak adil
kadang itu yang memang aku rasakan
mengapakah..
aku cuba nak fahami
last2 aku semakin pening...

lalu ku pujuk hati sendiri

ALLAH tak berikan apa yang kita nak tapi DIA akan berikan apa yang kita perlukan

aku nak sgt pada dia..
berkurun aku tunggu dia.
sometimes aku pun pelik..
aku tunggu apa ni?..

dan kini aku mula yakin
perjalanan ini tidak akan terhenti lantaran aku direject..
mcm tak biasa kan..

so..pada hari yang indah ini
aku berazam..
wahai cinta..
selamat tinggal..

hidup ini memang tak adil
tapi belajarlah menerima nya
dunia adalah penjara orang kafir
kita adalah orang islam yang duduk di atas dunia ini
yg kena patuhi undang2.

big gurls jangan nages lagi..
esok pelangi akan datang lagi
tengok hujan...
pasti akan berhenti..

2 comments:

  1. perit kan bila d reject...
    mybe take time utk kta accept hakikat 2..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. sama ke?
    sedih..dah banyak time dh take tapi stil tetap waiting dia..

    ReplyDelete