Pages

Wednesday, February 2, 2011

ada apa dengan follow mengfollow


saya adalah seperti beruang panda

belakang ini ramai pun yang follow "ketika cinta bertasbih"
serius sapa yang follow jgn menyesal..
belog saya ini bukan belog yang serius..

saya memang cintakan agama islam

tapi apa guna saya paparkan di sini
apa guna saya melaung2 hanya di belog mujahadah saya
sedangkan realiti saya?..tidak sesempurna taipan di belog saya
saya tak nak jadi plastik,saya bukan pelakon terbaik
apa yang terpapar di sini itulah tulusnya daripada ulu hati saya
cukuplah saya hanya mampu lemparkan senyuman plastik ketawa pura-pura
hakikatnya dalaman saya berperang dengan kenangan luka
saya sedang terperangkap dalam jurang cinta dusta
berkali-kali saya cuba untuk keluar
hingga kini saya terperangkap

kerana itulah lahir belog ini
belog ini memang bukan tujuan famous amous
belog ini adalah lipatan hati yang berbisik
bila mana bibir tidak mampu meluahkan
maka dibiarkan ketikan pada keyboard bersuara

akhir kata

usah menilai,jgn menghukum,jgn menyukai,apatah lagi sanjungi jua jangan membenci

belog ini cuma bila hati berbisik dan tiada telinga sudi mendengar
maafkan jika saya tidak sempurna
maafkan saya jika anda loya membaca post repek2 saya

tapi jika anda dah terbaca belog saya
maka itu sebenarnya ALLAH yang dah rancangkan

sesungguhnya yang baik,yang sempurna,yang berguna itu
hanya datang dari ALLAH
sedang sayalah yang hina cuma meminjam ehsan daripadaNYA

apa-apapun salam ukhwah salam perkenalan...saya suka siapa yang tidak mencintai dunia ini..
kalau anda pun sama...maka kita adalah sama..ALLAH dah takdirkan kita bersama..

jom kita mencintai Akhirat yang abadi

No comments:

Post a Comment