Pages

Sunday, February 20, 2011

kisah cinta benar...cinta yang terlarang

saya minta maaf saya tak de orang lain tapi saya x mampu nak teruskan. banyak perkara yang saya faham membuat saya rasa bersalah. hati ingin mencintai awak. tapi syariah allah tak membenarkan... biarlah allah menentukan jodoh kita. insya allah andai antara kita ada jodoh kita akan bersama. andai tidak mungkin DIA ada rancangan yang jauh lebih baik dari yang kita mahukan. cinta kita cinta terlarang. kerana nafsu saya terdorong. bukan salah awak tapi memang hakikat cinta sebelum kahwin tu cinta yang terlarang andai kita bertindak dalam bercinta....

yang terakhir.... assalamualaikum

Ye yang terakhir buat dia.tapi tak pernah berakhir buat aku............
betul lah.kita boleh jatuh cinta dengan seseorang satu saat..tapi nak lupakan seumur hidup belum tentu...

awak..kat mana awak sekarang?..
sekalipun cinta kita terlarang..tapi hati ini.................
DIA tengah rancangkan sesuatu untuk kita..
maafkanlah saya...tanpa bicara kata..kepastian janji
saya masih..................
maafkan saya
AMPUNKAN aku YA ALLAH..

tolonglah pelihara si dia ini walaupun di mana dia bernafas..
sampaikan pesan padanya tentang perasaan ini...
maafkan..maafkan..maafkan...

No comments:

Post a Comment