Pages

Tuesday, February 8, 2011

congratulations sayang

beberapa hari lagi awak akan graduations untuk 1st stage..alhamdulilah
melihatkan awak memakai jubah berserta topi konvokesyen daripada jauh membuatkan saya bangga..
awak dah lepas stage pertama..dan selepas ini cabaran akan lagi besar menanti awak
awak adalah lelaki yang hebat..
biarpun hebat dugaan yang melanda
awak tetap cool..
saya tahu nak melahirkan bagaimana perasaan saya tentang kejayaan awak
untuk mesej awak personally saya tak berani..
seolah-olah ada tembok besar menghalang saya..
saya tidak tahu awak membaca ini atau tidak
tapi harapan saya kepada ALLAH gerakkan hati awak untuk membaca ini
walaupun saya tiada di sisi awak..ketahuilah sayang...
saya sentiasa menyokong awak..
semoga biarpun tanpa sebarang kata bicara..
ukhwah antara kita kan terus terjalin
selagi harapan kita sandarkan kepadaNYA

akhir kata,
masa kini semakin berlalu..
tapi saya tidak pernah jemu menunggu
kalau jodoh kita pasti ketemu lagi...
amin..

with truly inside in my heart
hani

No comments:

Post a Comment