Pages

Friday, February 25, 2011

menyesal

ke belakang ini
aku banyak pikirkan hal dunia
kejar cinta manusia

aku disebelungi rasa bersalah-salah sangat2
aku banyak buang masa dengan perkara lagha
maka dengan itu

aku mahu keluar daripada fasa kelabu ini
pada semua yang pernah berharap
jangan terlalu mengharap...sebab apa yang ALLAH bagi itu,itulah untuk kita
kalau takde pasti ada yang lain dah di sediakan untuk kita

bayangkan aku dah hidup dalam fasa kelabu dari julai 2010 hingga 25 februari 2011
bayangkan berapa banyak air mata yang telah aku bazirkan
bayangkan berapa banyak rindu yang telah aku lukiskan
bayangkan berapa banyak penderitaan yang aku rasakan
bayangkan berapa besar harapan yang aku laung2kan

aku menyesal

aku tido selama ini..aku hidup dalam mimpi..aku macam pungguk yang rindukan bulan
sedangkan bulan itu langsung tidak berperasaan..

mempermainkan / memberi harapan......dan melukakan

kini dah tiba masanya..aku basuh muka kaki dan mandi

selamat tinggal fasa mengharap/merindu

kita tidak akan kenal erti makna cinta sebenar selagi kita tidak pernah mencintai diri kita sendiri.

sesungguhnya baru aku sedar.......segala-segala perasaan yang aku lalui cuma..perasaan persinggahan sahaja.

esok matahari akan muncul..dan aku perlu warnakan kanvas kehidupan ku..ALLAH dah tunjukkan jalan..keputusan itu di tangan aku sendiri....


berhenti lah mengharap.....bila kita tahu ALLAH dah signal dia bukan untuk kita

No comments:

Post a Comment