Pages

Tuesday, May 3, 2011

02.05.2011 hingga 02.07.2011

semalam 02.05.2011..sebak hati tinggalkan mak abah dan kampung halaman...

hari ini sampai sudah kl..

pagi-pagi subuh dah bangun..untuk mencari rezeki..merentas lebuh raya daripada bangi ke kuala lumpur bersendirian..

aku terpikir ada yang tak kena dengan 02.05.2011..

tapi apa eh?...

aku pejam kan mata..

dan hati merasa..

genap lagi dua bulan pulang lah si dia ke malaysia

dua bulan lagi..

apa-apa boleh berlaku dalam masa dua bulan ini..

pelbagai persoalan bermain-minda dalam hati minda dan sanubari..

buat aku terjaga di tengah lewat malam..

ku panjat doa dalam sujud istiharah ku..

hati berbisik kepada Yang Maha Satu..

adakah dia masih situ..

dan hati aku kuat menyatakan sesuatu..

lagu cinta terakhir dari aiman berkumandang..

USAH RAGU DENGAN TAKDIR..

aku tak tahu harus ke aku countdown tarikh itu..
sedang aku tak tahu..masih aku di ingatannya
atau sebenarnya dah lama berlalu..

02.07.2011...percayalah kejap je masa berlalu..

No comments:

Post a Comment