Pages

Tuesday, May 3, 2011

Dia yang istimewa

tak tahu cam na nak istiharkan hubungan ini..
tapi seolah-olah tiada pengakhiran antara kami..

bila terkenangkan dia
pemilik usia yang baru berusia 20 tahun
mungkin baru mengenal apa itu cinta manusia..

Dia.
Pelik
Aneh
Istimewa
Kesayangan
saya

kadang kita terpisah berbulan2..
berhubung kembali..

kemudian berpisah..

berhubung kembali..

dia akan kembali ke malaysia..InsyALLAH..

aritu gaduh2 lah sangat..
masing-masing sakitkan hati masing2..

then tadi mesej dari dia..

yang buat saya sengih2 sorang2 bila teringatkan dia..

"nanti kita jumpa..kalau berkenan kita terus tunang..kalau tak takdelah"..

lawak tak?... sumpah lawak untuk tunggu sampai dia balik.. buat aku sengih2 lagi sorang depan lappy...

aku tanya diri aku.. mungkin BERKENAN itu datang daripada dirinya..tapi dia tak tanya pula kalau aku BERKENAN ke tak dengan dia..

sayang..
awak tak kenal sepenuhnya diri saya..
saya suka mengambil keputusan yang pelik sehingga tak tercapai dek akal..
saya seorang penyayang
juga setia..
awak pernah kenal siapa saya..kita pernah nagis sama-sama kan..

so

kesimpulannya saya seorang yang mesra alam..tapi untuk dimiliki.. tidak semudah yang disangkakan..

hati saya milik ALLAH...saya tertarik dengan awak kerana agama awak..tapi tidak sehingga untuk memiliki awak,,

untuk pengetahuan awak,

saya dibesarkan dengan kaseh sayang..saya percaya jika kita memberi kasih sayang semua akan rasa bahagia..mungkin awak salah seorang yang istimewa memiliki kasih sayang saya...tapi percayalah..

saya tidak semudah itu untuk dimiliki..

. tapi best awak buat saya hilang stress..
awak memang istimewa sangat dalam hidup saya.. kadang awak buat saya sedih,menderita..kemudian awak buat lawak mcmni..

sumpah saya memang sayang awak..

masuklah RAJA LAWAK..pasti saya apundi nanti

2 comments:

  1. wahh , org oversea yer. jgn lupa jmput sy naty kenduri , hehe. nice entry ;D

    ReplyDelete
  2. hahaha..awak buat lawak jgk seperti dia
    dia orang malaysia study je kat obersea..
    kenduri..takde maknanya..

    dia main-main je dengan saya..

    btw... thanks..insyALLAH jemput punya..datang tahu..

    ReplyDelete