Pages

Monday, October 24, 2011

Move on.. Move on

hari ini lebih baik daripada semalam..ye adalah sedikit peningkatan
sekurang-kurangnya luka itu terubat bila kita serahkan kepada Allah..

tapi air mata tetap mengalir bila teringat tentang itu..
aku tak tahu
entah bila aku tewas akan perasaan ku sendiri

bagaimana persahabatan itu merubah perasaan ku mengambil seluruh ketenangan ku
hati di timpa kegelisahan
inikah cinta yang suci yang aku dambakan andai ALLAH sendiri tak merestui
betapa dalam perasaan ini

tapi untuk apa walaupun beribu liter air mata mengalir setiap hari..
tapi untuk apa..
tanyakan ku pada diri ku

andai dalam mana perasaan ini tapi untuk apa.. ALLAH tetap menghalang dan menjauhkan dia daripada aku..

siapa kah aku untuk persoalan segala nya ini

DIA pasti merancang yang terbaik untuk aku dan dia
dan kini

aku mengambil keputusan..

ku serahkan perasaan ini kepada Mu Ya ALLAH

tapi aku tetap tak mampu membuang dia dalam hati ku

masih ku ingat lagi.. dia berbicara.. kenapa awak cari saya lagi sedangkan awak suruh saya pergi.. bukan kah awak punya agama yang kuat setakat kehilangan saya apalah sangat..

aku hanya mendiam kan diri..

dan baru kini aku ada jawapannya...

kenapa aku tidak pernah melupakan dia

KERANA

bila aku menuturkan kata sayang ku kepada kau, aku bukan sekadar menanam tebu di bibir
sekali ku istiharkan, kau adalah sahabat ku, sayang ku itu selama-lamanya.

aku menulis nya di hati.. ye di hati ku yang paling dalam.. dan sampai bila-bila pun nama itu kekal berada di situ sekali pun di mamah waktu berlalu..

biarpun terpisah ruang dan waktu.. mengapa harus ku hentikan perasaan ini.. ku sayang kamu kerana ALLAH.. semoga jika ALLAH merestui persahabatan ini sekalipun mungkin takdir tidak menyatukan kita berdua.

aku nak move on.. tinggalkan perhentian kita.. doakan aku..

andainya.. (HARAPAN LAGI)

kita terjumpa lagi di perhentian akan datang.. tegur lah aku kerana kau tetap ada dalam hatiku sampai bila-bila

No comments:

Post a Comment