Pages

Thursday, October 13, 2011

AKU RINDU

Wahai Tuhanku
Ampunkan aku
bila terbit rasa rindu ini dalam kamar hatiku

puas aku berlari-lari
agar rindu ini tidak mengejar aku
tapi aku kehilangan

aku terdampar
lemas dalam rindu yang tiada kesudahan

KAU takdirkan pertemuan
kami
telah terbit rasa
KAU takdirkan perpisahan

aku rindu dia YA ALLAH
ampunkan aku jika ini satu dosa
apa yang aku boleh lakukan
pada siapa ingin ku ceritakan rasa ini
melainkan pada MU

tolong lah aku
peliharalah Salleh ku walaupun di mana dia berada
pisahkan kami secara fizikal tetapi jangan pisahkan kami dari mendoakan satu sama lain..

andai telah Kau tuliskan takdir satukan kami
aku yakin jika tidak hari ini bertemu
pasti esok mungkin kami akan bertemu

dan aku menyayangi nya kerana MU YA ALLAH
kerana KAU yang menghadirkan dia dalam perjalanan hidupku
bahagia kan dia dan semoga esok aku jua akan tumpang bahagia nya

6 comments:

  1. love all your words! memberi semangat baru dalam hidup saya. saya juga senasib seperti kamu. meninggal kan cinta manusia untuk mencari cinta Ilahi. tetapi kita hanya manusia biasa. kadang2 kalah dgn rindu y di dtg kn. teruskan perjuangan anda! insyaAllah, Allah akan permudah kn segala nya. amin.

    ReplyDelete
  2. awak...boleh kita kawan.. saya dah tade kekuatan dh ni.. pelbagai dugaan melanda

    ReplyDelete
  3. insyaAllah. bole. awk bole add sye dkt fb. nama saya. nurul farhana zulkiflee. profil pic "jaga iman. jaga hati. "

    ReplyDelete
  4. terima kasih.. kerana sudi melawat blog saya..

    ReplyDelete
  5. awk kalau ad ape2 masalah nk share, bole share dgn sye. insyaAllah. boleh ringan kn mslh awk sikit kn. =)

    ReplyDelete
  6. terima kasih sekali lagi yang tak terhingga..
    so far masalah telah mampu di atasai.. setelah kembali semula kepada pencipta kita..
    damai dah rasa hati..
    thanks sekali lagi
    semoga ALLAH merahmati awak

    ReplyDelete