Pages

Sunday, January 30, 2011

saya seorang perabun silau tegar

untuk makluman tuan/puan, pemilik belog yang saya sayangi..terimakasih melawat belog saya insyALLAH saya kan selalu melawat kembali belog anda..

tapi saya ada masalah sebenarnya saya adalah seorang perabun silau tegar yang enggan memakai speak mata..jadi maafkan jika saya hanya melawat ala kadar belog yg latarbelakang dia kaler putih..silau sangat dan pada yang belog yang serabut dgn iklan pun maafkan saya..

saya amek course marketing tapi jiwa tiada ke arah perniagaan..saya suka kehidupan yang simple2 dan tidak memerlukan saya berkorban masa saya..

cukuplah saya memakan gaji setiap bulan..no need perniagaan MLM or something lah about bisnes..

pasal MLM apa kata buat MLM untuk akhirat nak tak..kita buat amal jariah banyak2 di akhir nanti kita cash kan kat akhirat..

jadi jutawan kat dunia tak bess..tak boleh bawak pergi ke akhirat..mati kita kena tinggalkan kete misdes,keter bmw,rumah banglow besow ko..dan apa-apa barang dunia kita kena tinggalkan jua akhirnya..dunia ni taman permainan sebusy mana pun cari harta dunia bawak harta yang ke sana..Jangan lupa ok..

untuk ilangkan kepeningan kalau rabun silau..baiklah..baiklah saya akan pakai speak selepas ini..

pada yang belum rabun..jaga mata anda..jangan pandang yang bukan milik anda..

No comments:

Post a Comment