Pages

Sunday, August 1, 2010

seribu bintang


U should do thiz to me ~

Saya tak tahu apa kah ini
tapi dia sering kali menganggu lena malam,petang,dinihari saya
saya cuba..dan terus mencuba..
hingga kadang saya ase cam amek pisau tajam kemudiaan saya hiris2 tangan saya
sakit..saya sakit..saya sakit..tapi pada siapa saya mahu beritahu kesakitan saya ini
saya tak tanya pada dia kenapa perlakukan saya begini..
kenapa tak je amek pisau kemudiaan tikam belakang saya sampai saya mati
dari seksa saya begini..memaksa diri saya sendiri menghiris bahagian hati saya..
tidak kau jua turut sakit?
tapi mengapa jalan ini yg kau pilih..
andai punya perasaan ini satu kesilapan mengapa dahulu kau tawarkan harapan..

Hatiku yang terkunci ini meronta-ronta..
Ia mahu keluar mencari kamu
sedarkah kamu
wahai sipeluka hati ku?
Walau kata maaf itu tak penah kau tagih dariku
Ambek ini dah..KU DAH MAAFKAN KAMU..
cuma..wahai hati diam lah sahaja kamu terkunci di dalam sana..
Jangan pernah percaya lagi..
Jangan pernah percaya lagi..

Tapi aku sgt menderita merinduinya..bisik hatikecil ku?
Lantas apa yang kau mahu aku lakukan wahai hatiku?
Kamu mahu kamu dihiris-hiris lagi
Kamu mahu berdarah-darah sendirian
Kamu mahu melihat aku menderita menahan kesakitan sendirian
Kamu mahu itu kah wahai hatiku?

Biarlah aku derita sendiri..
Hati diamlah kamu di dalam sana
Moga satu hari akan ade seseorang yang bisa ketemu kunci
yang telah jauh ku buang entah di mana lokasinya..
Pinta ku bersabarlah..
Kau sgt tulus mencintainya
Kau sgt tulus menyayanginya
sayang kau tersilap memberi kan dia untuk tinggal dalam hati ku
biarlah dia pergi dengan aman
berdoalah jangan benarkan dia kembali lagi

cuma aku mahu beritahu si dia sipeluka tegar hatiku
untuk kali terakhir..
walaupun aku sendiri tak pasti
dia tahu atau tidak
perasaan ku dah neutral..sgt neutral..berkali2 kau guris dgn pisau tajam
sampai dah tak rasa kesakitan itu..aku telah imun dengan hirisan pisau darimu

dan aku janji aku akan pergi jauh...sejauh jauhnya dari kamu..biarpun kamu sentiasa menghiasi mimpi malam,petangku..

hatiku sgt2 tawar dgn sikap kamu...

Ingin kupergi jauh darimu
Agar kukenal erti rindu ini
Ingin aku menyelami jiwamu
Agar kukenal dirimu kasih

Ingin aku membenci dirimu
Tapi kebencian tiada padaku
Walau apa yang kau sangkakan
Aku tetap cinta padamu

Telah lama kuhidup melara
Telah kugagal dalam bercinta
Kini kau datang dengan seribu bintang
Bintang yang dulu sembunyi
Bintang yang tiada bererti

Kalau kau sudi menyentuhi hatiku
Aku kan selalu dekat padaku
Tapi jangan kau hanya cuba
Untuk mempermainkan cintaku

Jangan permainkan cintaku

aku rindu kamu
andai kamu jua rindu daku

kumbang: sy rindu awak la
bunga..


bunga: (di suatu tempat yg jauh)...sy pon rindu
awak la kumbang...


kumbang:kite jauh..

bunga:kalau rindukan sy..pndg je kat bintang yg
beribu tuh...=)...sbb kita akan pndg pada bintang yg same...


PANDANG BINTANG INDAH DI LANGIT MALAM KERANA KITA AKAN PANDANG PADA BINTANG YANG SAMA

hanya rindu..bukan cinta..hati teruskan kuatkan semangat .

No comments:

Post a Comment