Pages

Wednesday, August 4, 2010

~demam

suhu badan melampaui batasan..
hingga ku tak berapa peduli tentang hal dunia ini lagi..
hanya jasad ku yang tinggal..
roh ku..sesat entah kemana..
korea barangkali..
demam buat aku tak mampu berpikiran secara waras..
ku lalui hidup ini.
walaupun bagai lalang mengikut angin..
aku pasrah

payah nya untuk ku tipu hatiku ini
menabur pelbagai..tuduhan semata-mata
memaksa diri melupaka..
inikah syurga cinta yg banyak org pertanyakan
mengapa hanya pahit yg kurasakan..

esk akan kembali semula
tapi hati ku terus berharap..
tapi untuk apa
ku cuba redha ketentuan ilahi..

~iklan airasia sangat menarik perhatian ku..penerbangan sehala ke korea.. RM99..
deep inside my heart..harus ke aku berusaha demi mengejar cintaku..
OH tuhan ku tunjukkan aku jalan itu..
aku kini buntu..

No comments:

Post a Comment