Pages

Tuesday, August 16, 2011

Dedikasi terakhir buat kamu

berakhirnya sudah kisah kamu dalam kehidupan ku
Demi ALLAH yang MAHA mengetahui
tiada penyesalan sepanjang ukhwah ini..
ALLAH takdirkan kamu pasti ada hikmah nya
dan aku bersyukur aku nampak hikmah itu

Ini adalah entry terakhir untuk mu

Dedikasi terakhir untuk kamu

Dan utk setiap helaan nafas,
yang selalu ada kamu,
aku matikan.

Dan untuk seluruh hati,
yang diisi oleh kamu telah aku kosongkan.

Dan untuk memori fikiran,
yang penuh dengan kamu aku padamkan.

Dan utk segenap jiwaku,
yg penuh dgn beribu harapan telah aku kuburkan.

pergilah dgn laju, dan jangan menoleh aku lagi.


Buat kamu ..
aku menyayangi mu kerana ALLAH
aku mencintaimu kerana agama yang ada dalam dirimu
telah kau hilangkan agama itu
maka telah hilanglah cintaku padamu

Selamat tinggal..selamat segalanya2..

aku tidak pernah pergi..
tapi cukuplah..telah ku berikan terbaik untuk kamu
izinkan pula aku menyebarkan kasih sayang ku kepada yang lebih memerlukan..
maafkan..

ini yang terakhir dan aku pasti yang terakhir
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

No comments:

Post a Comment