Pages

Monday, September 17, 2012

Impian sebuah majlis perkhawinan idaman

berangan itu bukan satu dosa kan.
so, cuti-cuti nih marilah kita memasang imginasi tentang kemeriahan majlis perkahwinan kita nanti..

--blushing..sngih bahgia.. even segalanya adalah angan2..

ok.majlis akad nikah adalah wajib bukan..
penetapan mas kawin adalah terpulang pada bakal suami untuk tetapkan berapa..
aku menerima nya dengan seadanya..
malah aku bangga jika hanya RM 22.50.. sebab ALLAH kata perkawinan yang diberkati adalah serendah2 mahar..
aku redha.. kerana yang aku mahu ALLAH redha..

aku hanya impikan majlis yang bersederhana..
ada mak ada abah..ada keluarga..dan ada sahabat-sahabat aku..
sahabat aku haruslah vip..mereka sumber kekuatan aku
dan paling VVIP sudah tentu IBU aku.. ye.. majlis indah itu tidak akan berlangsung tanpa doanya..
aku impikan wrna tema putih.. + pink..
pelamin silver + pink..

arghh.. aku senyum bahagia lagi..

khemah cukup kot 5 khemah.. nak jemput orang-orang susah..orang miskin dan anak-anak yatim pada weding aku nanti..

maaf tiada majlis hiburan..
makan dan makanan..
so after zuhur baru kami sanding..alah bukan sanding macam biasa2 tuh..
kami akan pi khemah salam pada para jemputan..

jazakallah sebab sudi hadir ke majlis kami dan mendoakan kami..

;-)/// ;-)

harap ALLAH maklbulkan impian ini..
amin

No comments:

Post a Comment